18.12.2011

Reb'l fleur by Rihanna

Jakieś dwa tygodnie temu podczas kupowania części ze świątecznych prezentów w Douglasie natknęłam się na perfumy Rihanny "Reb'l fleur" - spodobał mi się flakon i zapach, więc bez większego przekonania (bo na pewno będą nietrwałe) postanowiłam wypróbowac je na nadgarstku. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że zapach oprócz tego, że przeokropnie mi się podoba, to jednak pachnie naprawdę długo. A gdy po jakichś 2-3 dniach założyłam zegarek, który miałam tamtego dnia i nadal czułam te perfumy, to przeżyłam szok. W związku z moim zakochaniem się w Reb'l fleur, absolutnie nie obrażę się, jeśli w tym roku znajdę je pod choinką, nawet mam nadzieję, że będą tam na mnie czekac. A nawet jeśli nie, to sama je sobie sprezentuję, a co! :)

Opis tego zapachu brzmi następująco: "śmiała i niezwykle seksowna kompozycja emanująca intensywnym ciepłem. Ten promienny i nad wyraz intrygujący zapach zaskakuje, olśniewa i zapada w pamięc na długi czas."

- nuta głowy: brzoskwinia, śliwka, czerwona porzeczka
- nuta serca: tuberoza, fiołek, orzech kokosowy, hibiskus
- nuta podstawowa: piżmo, paczula, ambra, wanilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz