19.12.2011

new

Dzisiaj mam ciężki dzień, czeka mnie parę spraw do załatwienia, po pracy muszę jeszcze na szybko podjechac do domu, żeby się przebrac i jadę na firmową wigilię, z której po 1,5 godziny muszę uciekac, żeby zdążyc jeszcze w inne miejsce. A coś czuję, że to nie będzie wcale takie proste.

Zakupowe nowości z poprzedniego weekendu (wczoraj też byłam na zakupach, ale nie obfotografowałam jeszcze moich zdobyczy, więc pokażę je innym razem).

- sukienka - no name (wiem, że jest bardziej letnia, ale myślę, że będzie też fajnie wyglądała z bardzo grubymi czarnymi rajtkami lub jako tunika do legginsów)
- sweter - Atmosphere (bardzo spodobały mi się metaliczne wykończenia)


2 komentarze:

  1. These are very beautiful dresses. Love them. Your blog is awesome.

    I'm following you, dear. I'd be flattered if you could follow me too :)

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    OdpowiedzUsuń