31.12.2011

news

Obiecałam pokazac, co ostatnio kupiłam. Są to dokładnie trzy rzeczy:

1. naszyjnik H&M zamówiony z allegro, troszkę sobie na niego poczekałam, ale było warto, bo jest absolutnie piękny i doskonały, a przy okazji z ostatniego numeru Hot dowiedziałam się, że fachowa nazwa takiej ozdoby to "choker", nie miałam pojęcia, że jest na to specjalna nazwa
2. sukienka Vila - kolor trochę trudny do opisania, ni to pomarańczowy, ni koralowy, ni łososiowy, nie wiem sama, ale pokochałam ją od pierwszego wejrzenia za efekty specjalne - przeszycia, ciekawy dół, no i ten tył!!
3. sweterek New Look - szukałam czegoś takiego już wcześniej, ale bezskutecznie, a tu proszę - wczoraj go znalazłam. Najlepsze, że jak chciałam za niego płacic, to pani w sklepie spytała, czy go mierzyłam i czy pasuje, bo jest na 12 - 13 dziewczynkę :/ przypuszczam, że minę miałam jak świąteczny karpik... ale jak najbardziej pasuje, więc to na jaki wiek, wzrost, rozmiar jest przeznaczony nie robi mi różnicy






2 komentarze: