24.11.2010

which letter are you?

Chcecie się dowiedziec, jaki typ sylwetki macie? Jest na to prosty sposób. Wystarczy wejśc na www.stylio.pl/sylwetki, a następnie wysłac swoje foto, prezentujące całą postac i poczekac na odpowiedź. W ciągu paru dni stylistki dokonają oceny, a później dostaniecie maila, z którego dowiecie się, jakiego typu sylwetkę macie, jakie są jej charakterystyczne cechy oraz co nosic, a czego unikac.
Przyznam, że wcześniej nie spotkałam się z takim podziałem, znane jest mi rozróżnianie na jabłko, gruszkę, kolumnę, klepsydrę, wiolonczelę itd. A tu mamy podział na różne litery.
Ja dzisiaj otrzymałam odpowiedź - teraz już wiem, że jestem "małym l" ;) Może tak nie w 100% wszystko z opisu pasuje, bo dłuższymi nogami bym nie wzgardziła, ale zdecydowana większośc rzeczywiście się zgadza.
A tak wygląda "małe l":


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz