13.11.2010

sale!!!!

Chciałam pokazac kilka rzeczy, z którymi chcę się pożegnac. Może ktoś będzie zainteresowany. Ceny są do uzgodnienia.
1. krótka spódniczka, używana, biało-czarna, na górze dośc szeroki czarny ściągacz, "biodrówka", załączony pasek


2. krótka spódniczka, w kratę, szaro-fioletowa,  używana, ale miałam ją na sobie zaledwie kilka razy, nie zaiskrzyło między nami...


3. krótka spódniczka, ołówkowa, kolor brązowy, z lekko połyskliwego materiału, wzór - skóra węża, przeleżała w szafie dobrych pare lat, niby bardzo mi się podobała, ale nigdy jej nie nosiłam




4. dżinso - legginsy KappAhl, ciemny granat, materiał - cieńki dżins ze stretchem, spodnie są rozciągliwe, miałam je kilka razy na sobie, po schudnięciu są na mnie po prostu za duże




5. tunika Asos, kolory: beż, brąz, lamówki z brązowej satyny, bardzo ciekawe plecy, ładny dekolt, dostałam ją w prezencie, niestety jest mi za duża i przez to nie układa się tak jak powinna, nigdy nie noszona, leżała sobie w szafie w nadziei, że coś z nią zrobię...




Gdyby ktoś był zainteresowany którąś z rzeczy, proszę o inf. w komentarzach, wtedy podam wymiary i ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz