6.02.2012

bon appetit

Dzisiaj post inny niż zazwyczaj. Będzie o miejscu, które chciałabym wam polecic i o jedzeniu. Jeśli macie ochotę spędzic miło czas, w spokojnej atmosferze, słuchając relaksującej muzyki i jedząc coś pysznego, to polecam wam restaurację indonezyjską Warung Bali. Mieści się ona w Poznaniu, przy ul. Żydowskiej 1. Jedzenie jest pyszne, odpowiednio doprawione, niczego mu nie brakuje. Ja po wizytach tam, zawsze jestem usatysfakcjonowana kulinarnie :) Uwielbiam pierożki HA KAO, ciasto z których są zrobione jest niesamowite, a jedząc kurczaka w sosie słodko - kwaśnym z ryżem i warzywami (AYAM SAOS z sosem ASAM MANIS) moje kubki smakowe przeżywają prawdziwą rozkosz. Do tego muszę jeszcze wspomniec o dużym wyborze soków - np. arbuzowy, ananasowy, kiwi, mango, papaja, melon - pycha!!

Zdjęcia były robione telefonem, więc nie są najlepszej jakości. No i oczywiście zanim pomyślałam o zrobieniu fotek - zaczęłam jeśc, tak więc fotki zrobione są w trakcie konsumpcji :)





7 komentarzy:

  1. Sok z arbuza ! mniaaam :) W Poznaniu za często nie bywam ale warto wiedzieć gdzie można dobrze zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie.. szkoda że mieszkam na drugim końcu Polski ;)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. looks so yummy! :)

    www.afterflats.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, wygląda wyśmienicie. :) szkoda tylko, że w Poznaniu nie mieszkam, hi. :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.amelka-myworldmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń