13.08.2011

I'm back!!!!

Wiem, że zniknęłam jakiś czas temu, zrobiłam sobie długą przerwę od blogowania. Ale muszę szczerze przyznac, że brakowało mi tego. I to bardzo. Myśl o powrocie nie dawała mi spokoju i w końcu zdecydowałam się zacząc ponownie. Nie będę obiecywac ani sobie, ani nikomu innemu, że zdjęcia stylizacji będą pojawiac się codziennie, ale na pewno postaram się, żeby dodawac je w miarę często i regularnie. Pracuję też aktualnie nad jakością zdjęc, swój aparat porzuciłam, leży samotny gdzieś w szafie, a ja nie mam najmniejszej ochoty, żeby go uruchomic. Na razie molestuję aparat taty, ale nie oszukuję się, potrzebuję czegoś nowego. I w związku z tym - bardzo mile widziane wszelkie rady dotyczące tego, jaki aparat polecacie, z jakiego korzystacie itp.

Na dobry początek fotki z piątku

top - H&M
spodnie - Zara
torebka - H&M
narzutka, biżuteria - no name
buty - deezee                                       




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz