11.11.2012

summary of this week

1. Książka - Tess Gerritsen "Chirurg" - zbliżam się do końca i wiem jedno - czyta się świetnie i chcę inne książki tej autorki

2. Film - no więc nic, kompletnie nic nowego nie obejrzałam, dokończyłam "Prometeusza" i szczerze - w ogóle mi się nie podobał, ale to nie moje klimaty, więc przypuszczałam, że tak będzie. Wczoraj miał byc wyjazd do kina, ale ostatecznie stanęło na oglądaniu walki Wach - Kliczko

3. Jedzonko - w tym tygodniu hity to zupa grzybowa i największa pizza pepperoni, jaką widziałam ;)

4. Piosenka - Snow Patrol "Chasing Cars"

http://www.youtube.com/watch?v=GemKqzILV4w

5. Ulubiony zakup - skromniutko - uzupełniłam kolekcję skarpetek ;)

6. Must have - z racji tego, że ostatnio nie mam czasu oddac się przyjemności, jaką jest chodzenie po sklepach, nie posiadam aktualnie żadnego must have. I wcale nie czuję się z tym najlepiej ;)





1 komentarz: