18.10.2012

new books

Nadal czekam na paczuszkę z pierwszą częścią serii książek Jo Nesbo. W międzyczasie odwiedziłam bibliotekę - tylko żeby oddac, to co miałam w domu i wypożyczyc coś dla mamy, no i oczywiście znalazłam też coś dla siebie:

1. Tess Gerritsen "Chirurg" - brutalny zabójca zabija młode samotne kobiety przeprowadzając na nich zabieg wycięcia macicy bez znieczulenia. Policja ustala, że podobna seria zabójstw miała miejsce dwa lata wcześniej, a ich sprawca został zastrzelony przez doktor Cordell- jedyną ofiarę, której udało się ujść z życiem. Teraz znów czuje się zagrożona. Jej sprzymierzeńcem jest detektyw prowadzący śledztwo. Czy obie sprawy i obu zabójców coś łączy? 
Kolejna książka, której bohaterka pojawia się w kilku książkach, nie czytałam wcześniej nic tej autorki, ale słyszałam pozytywne opinie, nie wiem, który tytuł jest pierwszy, który drugi itd., ale jak znalazłam tą, to nie zastanawiałam się długo i wzięłam.

2. Frederic Lenoir, Violette Cabesos "Obietnica anioła" - francuski rywal Kodu Leonarda da Vinci - miłość, zbrodnia i tajemnica sprzed tysiąca lat. 50 tygodni na listach bestsellerów. Tragedia mnicha i celtyckiej znachorki powraca jak echo, a wśród wyniosłych murów katedry św. Michała giną ludzie. Johanna, młoda archeolog, która przybywa na skalistą wysepkę wiedziona obrazami z sennych wizji, narazi się na śmiertelne niebezpieczeństwo. 
Od tej książki postanowiłam zacząc.

3. Zeruya Shalev "Życie miłosne" -  Arie burzy cały spokój dotychczasowego życia Ja`ary. Stanowczy, dużo starszy mężczyzna staje się ważniejszy niż szczęśliwe małżeństwo, praca naukowa, marzenia o dziecku. Kobieta bez reszty angażuje się w pełen fascynacji, ryzykowny związek. 


Opisy książek pochodzą z www.empik.com




5 komentarzy:

  1. nie przepadam za czytaniem... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. I małe i rozpieszczone i zbyt aroganckie, mały temperamencik wyrósł, albo źle ja wychowałam hihi :))
    -Odpowiedź do posta Artykuł 4: Włochy. Słoneczna Ita¬lia i wiatr wol¬ności we włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać, nie czytałam zadnej z tych ksiązek, ale zobaczę w empiku, moze się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow Im going to give this a try!!
    www.islandchic77.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Chirurg" wydaje się bardzo interesujący, może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń