9.09.2012

summary of this week

1. Książka - Erica Spindler "Wyścig ze śmiercią" - bardzo mnie wciągnęła, najpierw chciałam wziąc ją na wakacje, ale zaczęłam czytac i nie mogę się oderwac, chyba dziś albo najpóźniej jutro skończę

2. Film - "Lovely Molly" - całkiem całkiem, lubię tego rodzaju filmy, trzyma w napięciu, ale zakończenie mogłoby byc lepsze

3. Jedzonko - prawdziwa pieczarkowa uczta - zupa pieczarkowa z makaronem oraz kluseczki w sosie pieczarkowo-śmietanowym

4. Piosenka -Of Monsters and Men "Little Talks"

http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I&feature=g-music

5. Ulubiony zakup - wiecie, że nie pokazałam nawet tego, o czym pisałam ostatnio?? Nadrobię to teraz:
- baleriny melisskopodobne z Pepco
- sukienka z Terranovy

6. Must have - tylko słońce :) już niedługo :) jeszcze tylko parę dni :) i leżing smażing relaxing









3 komentarze:

  1. Twoje must have zdecydowanie też chcę mieć!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno bylam namawiana do obejrzenia lovley molly, teraz widze plakat u Ciebie tutaj :D chyba to znak ze mam to wreszcie obejrzec :D

    jesli wierzyc prognozie pogody slonce bedzie od jutra przez ok 2-3 dni :D

    OdpowiedzUsuń