1.07.2012

summary of this week

1. Książka - Camilla Lackberg "Fabrykantka aniołków" 

2. Film - postępów w tej dziedzinie brak, pocieszające jest to, że dziś kończy się Euro, a moja lista filmów, które zamierzam obejrzec ostatnio nieco się wydłużyła, więc jest nadzieja, że trochę nadrobię zaległości

3. Jedzonko - Magnum w migdałowej czekoladzie, myślałam o nim już od czwartku, dzisiaj nie wytrzymałam, desperacja osiągnęła szczyt i uległam :)

4. Piosenka - T.I. & Rihanna "Live your life"

http://www.youtube.com/watch?v=koVHN6eO4Xg

5. Ulubiony zakup - uwierzycie, jeśli powiem, że nic nie kupiłam? naprawdę - nie byłam na żadnych zakupach, a jeśli chodzi o zakupy przez neta ograniczyłam się tylko do płynu micelarnego i książek :)

6. Must have - biała koszula, nie za długa, nie za szeroka, taka, żebym mogła coś z nią pokombinowac, bo mam pewną wizję



1 komentarz: