14.07.2012

new

Nareszcie przerzuciłam fotki i mogę pokazac wam ostatnie nowości :) Mam nadzieję, że wam się spodobają :)

1. Spodnie - fajny cieniutki materiał, będą super na chłodniejsze letnie dni - no name

2. Buty - wymarzone, wyczekiwane wedge sneakers. Jestem w nich szaleńczo zakochana, najchętniej w ogóle bym ich nie ściągała i poważnie rozważam zakup kolejnej pary (były jeszcze takie śliczne kobaltowe ;)) - allegro

3. Szampon i odżywka Fructis - dziewczyny ile ja się nachodziłam za tym szamponem, tragedia!! Zawartośc opakowania, którego aktualnie używam jest na wykończeniu, a że zawsze kupuję kosmetyki "na zapas", to chciałam kupic nowy trochę wcześniej. Dwa Rossmanny, Natura, drogerie osiedlowe, supermarkety, Schlecker.... Wszędzie pusto!! Wywiało te szampony. Dopiero w środę, w innej Naturze udało mi się go dorwac. Był ostatni!!

4. Swetrzak - oversize, bardzo bardzo oversize ;) - allegro






1 komentarz:

  1. fantastyczne te spodnie , rewelacyjne na chłodniejsze dni czy letnie wieczory , no i sweter genialny ! wygląda na taki mięciusi <3

    OdpowiedzUsuń