15.06.2012

Let's dance little stranger

Zdecydowanie wpadłam w "piłkoszał" - oglądam wszystkie mecze, przeżywam, stresuję się i właściwie dobrze by było, gdyby Euro dobiegło już końca, bo wpadnę w jakiś nałóg i co będzie?? 
A jakie emocje będą jutro.... Mam nadzieję, że wygramy :)

Poza tym na dysku zrobił mi się jakiś mini magazyn zestawów. Nie wiem czy ja się tak obijałam z dodawaniem kolejnych?? Naprawdę aż tak??

sukienka, torba - H&M - Boże lato przyszło, a ja ciągle z tą torbą... jaka ja jestem stała w uczuciach ;p
buty, pasek, sweterek, biżu - no name
okulary - River Island
 
A i co sądzicie o "przerabianych" fotkach - takich jak to ostatnie?







4 komentarze:

  1. Sukienka i butki świetne :) Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Przerabiane fotki są ok :) tylko troszkę przesadziłaś ;) w ogóle Cie na niej nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jest niewyraźna, ale właśnie taki efekt mi się podoba. oczywiście pokombinuję jeszcze z innymi :)

      Usuń
  2. Piękne kolorki!!! Butki urocze :)))
    Ja też mam koko spoko ......... i dobrze!!!! Raz na dwa lata można..... a jeżeli jeszcze impreza we własnym kraju.... to wstyd byłoby nie oszaleć :D:D:D

    OdpowiedzUsuń