21.05.2012

summary of last week


1. Książka - kontynuacja "Ofiary losu" C. Lackberg, ale zbliżam się do końca, góra dwa dni i przejdę do kolejnej części

2. Film - nie bijcie proszę, ale ponownie nic z tego nie wyszło. Planuję wybrac się w najbliższym czasie do kina, mam nadzieję, że w tym tygodniu, ale co wybiorę - trudno powiedziec, może będzie to "Dyktator" :)

3. Jedzonko - wiecie, że to pytanie powoli staje się dla mnie coraz trudniejsze? Niby prosta rzecz, a ja mam problem z odp. Niech będzie zwykła pomidorówka z ryżem, bo strasznie dawno nie jadłam, ale wczoraj załapałam się na taką pyszną w wersji pikantnej :)

4. Piosenka - Jennifer Lopez & Pitbull "Dance Again"

http://www.youtube.com/watch?v=bjgFH01k0gU&feature=related

5. Ulubiony zakup - trudna decyzja. Ale niech będzie - czarne koturny, co prawda miały byc takie "do biegania" - ups... znowu nie wyszło :)

6. Must have - ja poproszę wakacje :)





2 komentarze: