22.04.2012

summary of this week

Podsumowanie bardzo na szybko - za bardzo się dziś nie popiszę, bo nie mam zdjęć ;P

Zaczynamy :)

1. Książka - kontynuuję to, co pokazywałam ostatnio (Camilla Lackberg "Kaznodzieja") - rewelacja

2. Film - ja nic nie mówię, ale muszę się przyznac, że żadnego nie obejrzałam, no może jeden, ale nie poraził mnie, więc nie będę go polecać. 

3. Jedzonko - zupa z krewetkami i zawijany boczek z grilla :) Tak tak sezon grillowy został rozpoczęty :)

4. Piosenka - Honey "Sabotage"

http://www.youtube.com/watch?v=B7-cKqxZmew&ob=av2n


5. Ulubiony zakup - czekam na 7 paczuszek :) 

6. Must have - coś mi się wydaje, że do rzeczy, które niedługo do mnie przyjdą przyda mi się nowa torebeczka, najpewniej coś w pudrowym lub jasnym różu ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz