1.04.2012

summary of this week

Kolejne podsumowanie, ha - nawet ja czasami jestem konsekwentna :)

1. Książka - proszę mnie nie bic, nie krzyczec, ale nadal "Jutro możesz zniknąc" - z braku czasu w tym tygodniu - obfitował w spotkania towarzyskie - nie czytałam za dużo. Ale, ale - jest nadzieja, że w następną niedzielę będę chociaż na etapie rozpoczynania kolejnego czytadła.

2. Film - wyprawa do kina zaowocowała bliższym zapoznaniem się z dwoma filmami. Wybór padł na "Boga zemsty" i "Demony". Jeden i drugi fajny, ale ze względu na moje zamiłowanie do horrorów, odrobinę wolę "Demony".

3. Jedzonko - jak ktoś ma sklerozę, to nie robi fotek zjadanych pychotek :( a skleroza jak ogólnie wiadomo nie boli... Ale zdecydowanie polecam wstąpic do Czerwonego Sombrero (Poznań - ul. Piekary lub Cinema City Kinepolis) - bardzo miła obsługa, świetny wystrój, a przede wszystkim duży wybór pysznych meksykańskich dań i pyszne desery (moja ulubiona szarlotka na gorąco). Wczoraj mój wybór padł na burritos - jedna z kurczakiem, pomidorkiem, sałatą lodową i sosem majonezowym, druga z chilli con carne zapieczona z serem.

4. Piosenka -Flo Rida feat. Sia "Wild Ones"

http://www.youtube.com/watch?v=bpOR_HuHRNs&ob=av2e

5. Ulubiony zakup - yyy i tu pojawia się problem... bo... w sumie co ja kupiłam ostatnio?? Chyba jednak długo wyczekiwane kolczyki z allegro, te które pokazywałam ostatnio.

6. Must have - wąska prostownica Wahl Cutek, którą można i prostowac i kręcic włosy

1 komentarz:

  1. Hey Honey, thats great. I love your Photos. Nice Blog....;O)))) I follow YOU, i hope you follow me back. Kisses from Germany ;****

    OdpowiedzUsuń