3.01.2012

orange crush

No i mamy Nowy Rok. Mam nadzieję, że będzie naprawdę wspaniały. Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja postanowień nie robiłam żadnych, bardziej odpowiednie określenia to" plany, zamiary, pomysły, które chciałabym zrealizowac. Na pewno dobrze byłoby wziąc się znowu za naukę języków obcych, znalazłam bardzo ciekawą stronę www.internetpolyglot.com i zamierzam ją wypróbowac. Poza tym chciałabym zacząc odżywiac się bardziej zdrowo, zwracac większą uwagę na to, co jem. A kolejne pomysły dotyczą podróży, jest kilka miejsc, które chciałabym zobaczyc, odwiedzic i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zorganizowac wyjazd do chociaż 2 - 3 nowych miejsc. Spróbuję też nawiązac nowe kontakty, przyjaźnie, bo niestety rok 2011 pokazał, że pewne osoby, które uważałam za przyjaciół, wcale nimi nie były. Oprócz tego fajnie byłoby uszyc parę rzeczy, które sobie wymyśliłam, bo jak na razie zawsze kończyło się tylko na samych pomysłach albo ewentualnie na rysunkach (żeby nie zapomniec), oczywiście ja nie będę szyła sama, bo niestety na maszynę do szycia patrzę jak na przybysza z innej planety ;)

Jeden z ostatnich zestawów:

spodnie, sweter, naszyjnik - no name
czarna bluzja - New Yorker
torba - H&M
buty - Deichmann



 

1 komentarz: