27.10.2011

26.10.2011

Wczorajszy zestaw. Pierwszy raz miałam na sobie nowe ponczo, w sumie pierwszy raz w życiu miałam na sobie jakiekolwiek ponczo. Przedtem jakoś wzbraniałam się przed tą częścią garderoby, wydawało mi się, że nie ogarnę tego, zamotam się i będzie mi po prostu niewygodnie. Pomyliłam się. Ponczo jest świetne. Bardzo dobrze się w nim czułam, podoba mi się, jak wygląda, a oprócz tego jest milutkie i ciepłe, no dobra - i ma frędzelki, a ja frędzle uwielbiam :)

Oglądacie Dextera? Nowy sezon jest niesamowity, każdy odcinek mnie zaskakuje, trzyma w napięciu do samego końca i niecierpliwie czekam na następny...

Zestaw:
legginsy, kurtka - Zara
szal, ponczo, biżu, sweter - no name
torba - H&M
buty - nie pamiętam, albo Boti albo no name





9 komentarzy:

  1. YOu have really cool jewellry! Love it

    XOXO

    http://thedandydoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :)
    Piękny pierścionek:)

    +zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. These photos are so nice, and you look so good!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    enter the ZELEB giveaway on my blog!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you all
    Fabrizia - I follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing! Love your total black outfit!
    :)
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, pierścionek super

    OdpowiedzUsuń
  7. love this post and also your blog. I follow you!
    pass to my blog and if it likes you, follow me back :D
    kiss
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń