12.09.2011

movies

Dzisiaj chciałam wam polecic dwa filmy, które oglądałam ostatnio. I obydwa zrobiły na mnie duże wrażenie. Jeden i drugi jest o kobietach, kobietach silnych, wiedzących czego chcą, dążących do wyznaczonych celów mimo przeszkód i wielu poświęceń i mających odwagę życ swoim  życiem.

Pierwszy z nich to "Gigola" ze znakomitą Lou Doillon, która moim zdaniem idealnie pasuje do tej roli, stworzyła postac pełną charyzmy i bezkompromisową. Powiem szczerze, że nie mogę się doczekac jej następnych ról.

Drugi film to "Colombiana" z Zoe Saldana, na który ostatnio bez większego przekonania wybrałam się do kina. I jak się okazało, moje obawy były zupełnie niepotrzebne. Jest to dobre kino akcji, cały czas coś się dzieje, a do tego obecne są naprawdę wzruszające momenty.

Obydwa filmy gorąco polecam. Sama na pewno obejrzę je ponownie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz