31.12.2010

time for preparations

Wyjeżdżam na Sylwestra, powrót planuję w niedzielę. Kończę już przygotowania, tzn. torba spakowana, makijaż zrobię nowy przed imprezą, fryzurę też lekko poprawię. Wczoraj byłam strasznie zabiegana, nawet nie zdążyłam zrobic zdjęc sukienki, którą wybrałam na sylwestrowe party. A teraz nie czuję się na siłach, żeby wydobywac ją z walizki. Zabieram aparat, więc mam nadzieję, że uda mi się ją uwiecznic. A nawet jeśli nie, to w najgorszym przypadku pokażę w późniejszym terminie. Załapałam się na ostatnią chwilę na pedicure :) Bardzo się cieszę, bo jakieś 3 dni temu dosc konkretnie rozwaliłam jeden z paznokci, teraz wygląda zdecydowanie lepiej :)
Mam nadzieję, że będę sie dobrze bawic :) I wszystkim również życzę udanej zabawy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz