14.12.2010

Prada

Co myślicie o takich oprawkach okularów od Prady? Mierzyłam wczoraj czarne i różowe (brązowych nie było, zresztą brązowe okulary mam obecnie). Co do różowych nie umiem nawet powiedziec, czy sama sobie się podobałam, po prostu wyglądałam jakoś niewyraźnie, jak w reklamie Rutinoscorbin ;)
Ogólnie jestem na nie. Ale w czarnych po prostu się zakochałam... Pragnę ich!! Myślę o nich zbyt intensywnie. I bardzo wygodne jest to, że dzięki ich sporej wielkości (mniej więcej jak okulary przeciwsłoneczne) nie ma się ograniczonego pola widzenia. Moja wada wzroku niestety się pogorszyła i powiedziano mi, że właściwie powinnam cały czas nosic okulary, a nie tak jak do tej pory (prowadzenie auta, kino, oglądanie TV, korzystanie z kompa)... W takiej sytuacji wolałabym jednak soczewki, ale myśli o oprawkach Prady nie dają mi spokoju...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz